poniedziałek, 27 czerwca 2011

Zaczynamy podróżowanie!

Nadeszły wakacje - a razem z nimi wyjazdy! Ja w tym roku nie wybieram się na leniwe wakacje do Egiptu tylko bliżej ale ciężej i fajniej(tak myślę).
Dlaczego ciężej? Bo autokarem do Francji, Hiszpanii i po naszych polskich drogach. .
Dlaczego fajniej? Bo takie wyjazdy najlepiej się zapamiętuje ..
24 godziny w autokarze, tego jeszcze nie miałam. Teraz tak pisząc i myśląc o tym to nic takiego .. JEdnak z drugiej strony, co robić przez cały dzień w autokarze i nie dostać świra?
Moje pomysły to z pewnością dobra muzyka, książka, towarzystwo i pozytywne nastawienie.


Jeżeli ogólnie chodzi o wyjazdy to najbardziej lubię się pakować. Wszystkie przygotowania jeszcze bardziej podsycają atmosferę wyjazdu .. Nie wiem jak wy, ja uwielbiam się pakować, wcześniej zrobić listę ubrań, co mam spakować do kosmetyczki, sprawdzać 1000 czy na pewno wszystko wzięłam.. Po prostu to kocham..
Ciekawa jestem jakie są wasze przedwyjazdowe rytuały. Piszcie w komentarzach.
x.o.x.o
O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz