niedziela, 19 czerwca 2011

Elegancko? Czemu nie!



















tak wiem ostrość i moja figura nie zachwycają, ale to nie jest najważniejsze :P
to co wam dzisiaj prezentuję to moda do pracy, na niedzielę do kościoła, na jakieś eleganckie spotkanie..
Ja osobiście w takim zestawie czułam się fantastycznie, kolor tej bluzki idealnie podkreślił kolor moich oczu.. Oczywiście nadal stawiam na mocne, soczyste kolory. Biała marynarka rozjaśniła granatowe spodnie, które kupione zimą zostają dopuszczone do noszenia latem. .


A oto mój zestaw. Powiem szczerze, że z tego zestawu tylko różowa bokserka jest ciuszkiem z tego sezonu.
Marynarka przeleżała 6 lat by znów ją użyć a buty i torebka - 3 lata. Spodnie kupione zimą do kozaków..



















Całość dopełnia modny tego lata manikiur w kolorze błękitu, delikatnie pofalowane włosy oraz bardzo delikatny make-up. Ja swój makijaż zaostrzyłam szminką w kolorze śliwki. Ważne jest oczywiście to, że jeżeli decydujemy się na mocniejszy akcent w ubiorze nie możemy pozwolić sobie na mocniejszy makijaż.

Ostatnio wyczytałam też, że zamiast neonowych kolorów na oczach proponowane są te kolory na paznokciach .. Szczególnie na lato taka moda jest prezentowana. Jest to tak ze względu na to, że w wakacje prawie w ogóle się nie malujemy a na pewno nie nakładamy pełnego makijażu.
Dlatego też zamiast kupować nowy cień do oczu, zacznijmy inwestować w neonowe lakiery do paznokci! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz