czwartek, 23 sierpnia 2012

O tym jeszcze nie było

Zastanawiam się nad zrobieniem tatuażu. Nie wiem czy to kiedykolwiek sfinalizuję, ale pomarzyć warto. Tak mnie naszło bo ostatnio zrobiłam sobie tatuaż henną, pokażę go wam jak dostanę zdjęcia. Podoba mi się, tylko obawiam się, że jak go zrobię to będę żałować albo że będzie bolało bardzo. No i właśnie a propos żałowania ciekawi mnie to czy Wam zdarzyło się kiedyś czegoś żałować? Czy w ogóle jest sens marnowania na to czasu? Ja powiem szczerze, że pewnych rzeczy i decyzji żałuję. Nienawidzę tego uczucia, bo mam wtedy wrażenie, że jestem największą idiotką świata. Jednak zdarza nam się zrobić coś po czym głupio nawet spojrzeć w lustro. Powiem, że można żałować głupiej wypowiedzi, bezmyślnego zachowania ale nigdy NIGDY nie warto żałować uczuć do drugiej osoby. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś żałował tego, że kochał. Nie mogę tego pojąć serio. Niestety, znajdą się tacy, którzy żałują, że się zakochali..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz